yesterday

Har inte berättat vad jag gjorde igår kom jag på nu!
I alla fall så var det måndag och jag hade bara en lektion i skolan, efter det så åkte jag hem och efter ett tag hemma så drog jag Malin och Michelle ner på stan för att kolla lite. Malin ville inte ta med sig sina CVn men så tvingade jag henne till det så hon kunde söka något jobb. Väl nere på stan så har vi ingen lust alls att kolla i affärer oså, men Malin går i alla fall in på Cubus eftersom de sa att hon skulle komma tillbaka på måndag när hon var där förra veckan. Malin går in där och snackar lite med butikschefen och när hon kommer ut säger hon att det inte gick så bra men ca 5 minuter efter ringer chefen och berättar att hon fick jobba lite extra tisdag & onsdag om hon ville. Självklart så tackade hon ja! Efter det så gick vi runt lite mer i nordstan för att få tiden att gå tills Michelles tåg skulle gå. 14.42 stod vi på perrongen och vinkade av Micha, VI SAKNAR DIG :(



Malin & Micha
Gänget!
Hejdå-kram :(
På kvällen gjorde jag och Malin tacopaj!
Gänget!!
Malin, Michelle och Me.
Love
Malin gick upp några kilo.
2011-02-08 @ 17:20:38 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0