We Are The World

Hello bloggen.
Idag så hade jag sovmorgon till tio men när jag gick upp så mådde jag som helvete så sjukanmälde mig, tog en huvudvärks tablett och la mig igen, efter någon timmes sömn så gick vi alla i hushållet upp och åt lite frukost. Istället för att åka till stan så stannade vi alla hemma eftersom alla var dödströtta. Vi tog dagen till nytta och städade hela lägenheten och har även tvättat massvis med kläder och lakan! Efter vi var klara med allt städande och tvättande tog vi en tripp till solariet och belönade oss med lite sol. När vi kom hem så myste vi ner i en nystädad lägenhet och kollade på en film och drack te. Självklart så somnade vi, vi vaknade sedan vid fem och gjorde lite god mat. Nu sitter vi i vardagsrummet och lyssnar på We Are The World.


Riktigt bra video och sjukt fin låt verkligen, tröttnar aldrig på den!
2011-02-03 @ 18:57:11 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0