Tisdag 2 Februari

Hejsansvejsan bloggen.
Ja, jag ska väl berätta lite om min händelserika dag. Började med att gå till skolan (med blött hår) eftersom jag inte vågade blåsa det imorse när Malin och Michelle sov. Efter skolan åkte jag hem och mötte sedan upp Malin och Mikaela för att vi skulle åka in till stan och kolla runt lite. När vi kommer på Olskroken så kommer det en kille och slänger upp någon lapp i vårat ansikte och vi fattade ingenting, men sedan när han sa att han var kontrollant så visade vi våran sms-biljett men han sa att den inte var "giltig" och gav oss böter på 1200kr. Buttra och helt skakis gjorde vi stan. När vi sedan skulle slappna av över en fika så ser vi att det är extra pris på allt i choklad-väg. Självklart köper alla en chokladmuffins och jag köper ÄVEN en kladdkaka. När vi har fikat ett tag så inser vi att det blev väldigt dyrt för det lilla vi köpte med tanke på att det var "extrapris". När vi sedan frågade så var det till "varm dryck". Dagens andra tabbe. Efter fikat så gick vi igenom några butiker och åkte sedan hem. Nu sitter vi här och äter lite kvällsmat och ska snart sova.
dagens dyra fika :(
PUSS
2011-02-01 @ 22:03:40 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0