the dentist

Hello bloggen. Tänkte bara berätta lite om min fredag. Dagen började med att jag gick upp och åkte till skolan och hade spanska, efter spanskan så hade vi matte men den drog jag ifrån eftersom jag fick lov att åka akut tull tandläkaren för att mitt tandkött var svullet och hade växt över tandställningen, så det var inte så skönt. I alla fall så hos tandläkaren så fick jag FYRA bedövningssprutor och efter jag fått dom så lyfte dom tandköttet och rensade under tandköttet. Inte nog med att jag hade fulla munnen med blod så sprutade det upp lite i ansiktet då och då, det kan jag säga att inte är det mysigaste. Efter det så mådde jag ju inte som en prinsessa så tog bussen hem och vilade lite, + att jag inte kunde röra mitt ansikte. :(
Efter jag vilat och fått tillbaka känseln i ansiktet så drog jag till stan för att hämta ut ett par skor som har varit på lagning, fått en ny riktigt klackande klack. Jag passade även på att träffa Frida för att prata om kvällens roligheter. På kvällen var det inflyttningsfest som gällde. Strax efter åtta började folket strömma in och musiken poppade på full nivå. Här får ni några bilder från gårdagen:
Galningar innan party.
OHHH JESUS!
Before party.
Micha, jag och Malin
Inflyttningspresent från Lisette!
Malin och jag med våra fina muffins. :)
partypeople.
Fuck off!
Amanda, Kadahidije och Frida. Sötnosar!
Frida, Micha och Malin.
2011-02-05 @ 19:44:01 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0