Tea time

Hello bloggen.
Just nu sitter jag här vid datorn med Malin och Michelle. Vi dricker te och myser med tända ljus, alltid lika mysigt!
Idag har jag varit i skolan tills ungefär tre då jag och Jolin begav oss till korsvägen för att köpa spårvagnskort eftersom jag blev tagen igår så vågar jag inte åka utan :( Efter det tog jag SPÅRVAGNEN till stan och mötte upp Malin och Michelle, Malin sökte jobb och vi andra följde bara med som supportrar. Det var kul för det var väldigt många som var positiva och jag VET att hon kommer få ett jobb, med hennes utstrålning och allt!
Bild på mig och Jolin när vi var i skolan.
Söt-Malin inne på Paprika.
Gott?
Malin hittade en riktigt mysig päls.
Kärleksfulla flickor påväg till ICA.
2011-02-02 @ 23:41:40 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0