Summering i både bilder och ord.

Jaaaaaa, vart ska man börja?

Köpte en ny vinterjacka som jag älskar!
Jullovet kom och så gjorde även julafton som spenderades med släkt och familj hemma i sköna, underbara dalarna.
Jag var tomte för första gången i hela mitt liv, snyggaste tomten jag har sett!
Fanbild med tomten (Mina kusiners farmor Gerd och jag.)
Ett snällt barn med sina nya julklappar PÅ.
Egobild på... kan det vara kaffestugan!? (T-shirten är en julklapp från
min underbara vän Amanda och den kommer från Espirit.
Mys på kaffestugan med underbara Anna.
Umgås med en glad Jill.
Spendera massvis med tid hos min kära moster Marita.
Köpa halsband på JC.
Kolla på Victorias Secret Fashion Show, omg love it!
'
Nyår = göra fest!
Nyårsoutfit!
Partypeople! Snyggjessi och Emma.
Nytt tillskott i släkten, välkommen kusin Jörgen.
Mina Göteborgsbrudar kom till mig i Dalarna.
Redo för ridning!
Rida hezt.
Åka skoter.
Åka hem till Göteorg.
Kök/Hall
Mitt/Malins rum.
Köpte en Onepiece, supermysig!
Fil med cornflakes, havrekuddar, bananer och kanel, mumms!
Frapino & this water från Espresso House.
Ok Jolin.
Lyxmat i Bamba!
Översvämning i skolan :(
Det är nog det mesta som jag har gjort lite kortfattat i bilder.
Ha det bäst alla som läser.
PUSSPÅER
2011-02-01 @ 21:39:05 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Nesskallskusin

Den där filen med cornflakes och kanel såg riktigt vidrig ut. Men det lät gott, så jag kanske ska ta och prova det någon gång.

2011-02-03 @ 21:04:19
URL: http://slaktar-stig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0