Morning glory!

Godmorgon bloggen! Vaknade med tuppen, eller neej, vaknade med döden? Anyway så började jag 9.20 meeen jag hade ingen matte så jag börjar 10.20 istället! Har bara en lektion i skolan idag, sen blir det att vara med Malin och Micha, sista dagen Micha är här :( Det kommer bli så himla tomt utan henne! Sedan ska vi vinka av henne på stationen och gråta en skvätt. Ikväll funderar jag på att åka till gymmet och springa lite och sedan hem att plugga? Återstår att se om jag verkligen kommer ta mig ner till gymmet och röra på min feta röv.
puss på er


Åhhh, vill åka tillbaka till Thailand NU :(
2011-02-07 @ 09:30:34 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: din pojke

Gå ner och träna lite :D du kommer må bra av det efteråt! ;)

2011-02-07 @ 14:53:03
Postat av: Nelly

ja jävlar vilken fet röv du har robert! eller inte :D

2011-02-08 @ 20:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0