don't stop making pop

Igår var det ju som sagt melodifestivalen som gällde! Självklart gick min favorit Swingfly vidare. Vidare gick även flickidolen Danny, såklart. Värdarna sög riktigt hårt om man jämför med Petra Mede som var förra året, hon var grymt duktig och rolig!

Idag så har jag gjort, ja, INGET! Dagen började med att Andreas och Andreas åkte till borås imorse för att Andreas B skulle åka hem till ja, dit han nu bor, nått som slutar på köping! Efter det låg jag i sängen och försökte sova, men det gick inte. Efter någon timme gick jag upp och då var även Malin och Micha vakna. Jag städade undan all disk sen så åt vi frukost, gott! Efter frukosten gjorde vi............ INGET! Nu på kvällskvisten tog vi en tripp till ica för att handla all mat inför nästkommande vecka, så skönt att ha det gjort, planera mat för hela veckan, det blir så himla mycket billigare än om man tar varje maträtt dag efter dag. Nu har vi nyss ätit lite kvällsmat och nu blir det filmmys och te!

Ha det bäst, pusssss!


fin frukost, A <3 R

2011-02-06 @ 21:37:26 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Såg nästan lite läskig ut den där smörgåsen

2011-02-08 @ 07:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0