bowling times

Hello bloggen. Har varit lite dålig nu de senaste dagarna med uppdateringen, sorry för det.
Anyway, så igår åkte vi skridskor på idrotten, bilder kommer nedan. Idag så har jag bara varit i skolan och sista lektionen bowlade vi, så det var väl lite kul. Efter skolan så drog jag till stan för att möta upp Malin så vi kunde åka hem tillsammans och för att Malin skulle berätta allt om sin arbetsintervju som hon varit på. OCH HON FICK JOBBET PÅ HENRI LIOYD PÅ NK! Underbart, är så glad för din skull!'
Just nu sitter jag och lyssnar på lite lady gaga och väntar på mammsen min som ska komma och hälsa på!! :D har saknat henne så himla mycket så i helgen blir det massa mys med henne :)
Jag i Fridas supertighta jacka ;)
Mina tjejor detdär!
Klassen på bowliiiing
Den fräschaste bowlinghallen? svar: nej
Frida kom.... sist?
2011-02-10 @ 19:47:42 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha! Jag kom så sist som man kunde komma!! :(

Love!

2011-02-10 @ 19:58:44
URL: http://fridajohannalehrman.blogg.se/
Postat av: din pojke

Hoppas du hinner med lite mys med mig också i helgen :D

2011-02-10 @ 22:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0