båtmässan

Idag så började jag dagen med en riktigt lång och uppfriskande dusch med min bästa pojkvän. Efter det så fixade vi oss och åkte ner på stan. Vi började med att äta på mc donalds för att åka med båtmässan, åt en New York supreme, var riktigt god faktktiskt och jag brukar vanligtvis inte våga prova nya maträtter, brukar oftast hålla mig till samma tråkiga. I alla fall så gick vi på båtmässan efter det och när man kommer in där så ser man typ flera tusen båtar som kostar skjortan. Har aldrig tänkt på att ha en båt, men tänk va mysigt och kul att ha en båt som man kan åka på, ha fester på och ja, på vissa kan man ju leva på. Blev riktigt sugen på att ha en egen båt som man kan ha på sommarn och åka runt i, ge mig tio miljoner :(
Andreas och världens bästa Andreas.
2011-02-05 @ 20:02:58 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk att guppa runt på Nässjön i en sån båt :) Kram

2011-02-06 @ 18:21:45
Postat av: din pojke

Vi köper en båt sen när vi har jobb båda två robert ;)

2011-02-07 @ 14:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0