Börja blogga igen?

Hello bloggen. Ehm ja, det var ju faktiskt ett ganska bra tag sedan jag bloggade sist. Funderar på att börja blogga lite smått igen, har ju börjat andra året på turismgymnasiet, jobbar extra på en festvåning och kommer förmodligen ha lite mer att skriva om nu. Vad tror ni? Har jobbat på ett hotell i Älvdalen hela sommaren och har för övrigt haft en allmänt tråkig sommar, har verkligen inte gjort något speciellt. Är nu tillbaka i Göteborg och har bestämmt mig för att inte återvända till Dalarna mer än kanske en helg då och då. Det är verkligen inget som lockar mig där, förutom mina vänner då såklart. Men i övrigt så finns det verkligen inget annat för mig där.
Nu tänker jag blogga när jag har tid & lust så att jag inte tröttnar igen.
me and my babe
2011-08-30 @ 22:28:51 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida Lehrman

Du äger !!!!!!!!

2011-09-03 @ 12:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0