Dalarna baby!

Hello bloggen. Har nu anlänt till dalarna och har återfått mina underbara dator som har varit på lite rehab. Jag har i alla fall fått påsklov nu så är hemma i dalarna hela denna vecka så det känns skönt, som lite rehab från storstadslivet. Sitta i skogen och elda typ? Haha nejdå. Men det är skönt med lite lugn och ro omkring sig, dock inte för länge! Gick upp tidigt imorse för att hinna med tåget som gick till Mora. Var på centralen ungefär tjugo över åtta och köpte en chailatte som jag satt mig på tåget med.
Just nu sitter jag och myser med min hund Alva som jag har saknat sååå mycket.
FYFAN VA SKÖNT! puss på er
Hello bloggen. Har nu anlänt till dalarna och har återfått mina underbara dator som har varit på lite rehab. Jag har i alla fall fått påsklov nu så är hemma i dalarna hela denna vecka så det känns skönt, som lite rehab från storstadslivet. Sitta i skogen och elda typ? Haha nejdå. Men det är skönt med lite lugn och ro omkring sig, dock inte för länge! Gick upp tidigt imorse för att hinna med tåget som gick till Mora. Var på centralen ungefär tjugo över åtta och köpte en chailatte som jag satt mig på tåget med.
Just nu sitter jag och myser med min hund Alva som jag har saknat sååå mycket.
FYFAN VA SKÖNT! puss på er
Dagens reseoutfit.
Passade även på att kolla på "white chicks" som är en utav mina favoritfilmer.
Haha! Nästan bästa scenen!
2011-04-15 @ 18:36:31 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: ida

dags att ses snart kanske....?

2011-04-15 @ 19:07:39
URL: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0