snart helg

yes, snart är det helg igen! Veckorna bara rusar fram, känner att jag inte hinner med något! Har iaf börjat med min träning nu och det känns sjukt skönt att äntligen ha tagit tag i det! Ska försöka gå dit 5 dagar i veckan iaf :)
På måndag blir det power stepup med Amanda och Sophia, blir nog sjukt kul! Har inga planer för helgen faktiskt, blir nog en slapp helg med massa mys bara tror jag :)
Åker hem nästa vecka, ska bli sköt och kul att komma hem och träffa alla. Det ska även bli skönt med lite lugn och ro. Ingen disk eller tvätt att oroa sig för! Gud bevare mammor
Sitter och planerar halloweenfest med Johanna nu, ska röja älvdalen när jag kommer hem och min fest ska vara den grymmaste! :D
såå.. alla som läser detta och känner att nu känner mig väl är bjudna!
aja, ska duscha strax iaf! pusshej
2010-10-21 @ 21:23:38 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

ÅÅÅååå va du e snäll. I love you och längtar efter att få passa upp dig. Kraam Mor

2010-10-22 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0