skola & ikea

hade sovmorgon imorse och det är ju alltid skönt! Ganska slapp dag, på sista lektionen så gick vi med Kjell till gothia towers och åkte högst upp i hissen. SJUKT LÄSKIGT! Men det var ganska coolt för man hade utsikt över HELA Göteborg. Efter det slutade vi och jag tog spårvagnen till svingeln för att möta upp frida för att sedan åka vidare till ikea och shoppa! Jag hittade massa småsaker till min lägenhet, blommor, ljus osv..
Nu sitter jag här hemma och är jättenöjd med allt jag köpte och ska strax få mig något att äta. Sedan ska jag dra till frida och plugga lite, sen får vi se vad kvällen har att bjuda på! :)
här kommer lite bilder från idag;
min sötnosar!
haha knäppa som vanligt <3
utsikten, sjukt cool!
en liten robert uppe i tornet
en ego robert i tornet
en snygg Frida Lehrman
'
en galen frida inne på ikea
en glad frida som har shoppat loss på ikea!
2010-10-08 @ 17:04:26 Shopping Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

Going!<3

2010-10-08 @ 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0