rubrik

Har haft en superbra dag idag! Har kännt mig supersnygg eller ja, det gör jag än! Har varit allmänt glad och ah, jag vet inte vad det är med mig :D haha. Sov ju hos amanda igår kväll eftersom vi hade DH kväll. Imorse så gick jag upp med tuppen och tog en uppfriskande dusch och sedan var jag top notch! Gick iaf till skolan, kände mig skitsnygg och får reda på att vi inte har någon spanska så jag hade haft sovmorgon till 9.40!? jävla ulla.
Sedan så hade vi vanliga lektioner, slutade tolv. Drog till stan med Jolin och Amanda för att träffa Jonas. Vi typ fikade på miss olsson, alltid mysigt! Men fuck va kallt det är att sitta ute!
Sedan tog jag och Jonas bussen hem till mig och käkade pizza och nu sitter vi bara här! Får se vad kvällen har att bjuda på, ska iaf sola lite senare.. och blogga såklart!
nya skorna!
HAHAHA dagens outfit!
söta Jolin!
amanda
jonaaaass
muffin :D
mormor-phone!
mitt vackra vattenglas
mumms på våra tuggumin!
2010-10-06 @ 17:20:18 Shopping Permalink


Kommentarer
Postat av: amanda

tack för bilden !!!!!!

2010-10-06 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0