movietime

Jag var som sagt på bio med Jolin, 1000 gånger starkare. Filmen var bra och rolig, men ändå lite sorglig. Jag skulle rekommendera er att kolla på den, för den är värd att se. En film man blir lycklig av + att det satt två fnittrande tanter bredvid oss, sjukt gulliga! Och när dom kom och satt sig så sa dom; ojoj, så får man äran att sitta brevid denna unga man. Haha love till dom <3
Efter filmen kom Jolins underbara föräldrar och hämtade oss och skjutsade hem mig till min lilla lägenhet.
nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra.. Blir nog att diska och städa lite, det behövs alltid ;)
Imorgon blir det skola som vanligt. Inga konstigheter!
Okej, Frida skickade just en gråt-spellista till mig på msn.. Vem gör en sådan? Typsikt henne....
En gullig bild på mig från Liseberg
2010-10-03 @ 20:27:37 Göteborg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0