mittvoch

Hello, hade inte tid att uppdatera igår! Var inte hemma på hela dagen och hade ändå ingen ork att blogga. Iaf så igår blev det myskväll med Desperate Housewives hos Amanda. Skitmysigt! Cassandra och Sophia var också med. Vi har bestämmt att vi ska börja gymma och imorgon köper jag gymkort på sats så det ska bli kul att komma igång med träningen och komma i form! För det behöver jag verkligen efter sommaren nu... Så nu blir det massor med zumba och skit ;)
Iaf, idag har jag bara varit i skolan, slutade tolv, drog hem lagade mat och nu sitter jag bara här. Ska ringa på en lägenhet, sen kommer Amanda hit och lite senare kommer även Frida och Lovisa.
PUSS

vilken är eran favorit?
2010-10-13 @ 13:54:58 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida Lehrman

:-*

2010-10-13 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0