heldag på stan

Gick upp tidigt imorse för att duscha och sedan gå till skolan. Blev klar ganska tidigt så jag kom i tid till skolan för typ första gången!  Efter skolan så drog jag och Amanda till stan för att fika med några vänner. Sedan gick vi på stan. Jag hittade ett par supersnygga fred perry skor som jag köpte.
Sen skulle amanda såklart äta så då drog vi till donken så hon fick lite mat ;) Efter det åkte vi hem till mig och lyssnade på musik och snackade lite granna bara. Sen typ drog vi hem till amanda för att kolla på världens bästa desperate housewives (då jag inte har femman).
Här får ni några snygga bilder från dagen!
2010-10-05 @ 23:13:03 Nöjen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0