handboll&filmmys

Godmorgon allihopa! Just nu är klockan 09.40 och jag sitter hos Jolin. Igår så hade jag och Jolin myskväll med godis och film och sedan sov jag här. Innan det så var jag med Amanda, Filippa Cassandra och Sophia. Först så åkte vi till torslanda för att kolla på Jolins handbollsmatch. Och då var även Paulo med oss :) Vi var där i typ evigheter (5h) Sedan tog vi bussen in mot stan igen. Vi drog hem till amanda och käkade och var där ett litet tag. Amanda, Cassandra, Filippa och Sophia skulle på fest så jag drog hem sen och fixade lite grejer innan jag drig till Jolin.
Aja, nu ska vi iaf strax åka iväg till Torslanda igen för Jolin ska spela idag med så då ska jag följa med.
Här kommer lite bilder från igår;
tre glada tjejer
handboll?
myskväll med JoliN^
typ fin.
2010-10-10 @ 09:41:01 Göteborg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0