Göra-ingenting-dag

Idag har jag haft en göra-ingenting-dag! Har bara varit hemma hela dagen och legat i sängen och degat, kollat på tv, lyssnat på musik och snackat med Jolin nästan hela dagen, vi hade planerat att vi skulle busa i min lägenhet idag, men ingen av oss orkade så nu ligger jag bara här och har precis kollat på dansfeber, kan ju berätta att bönderna vann och dom var sjukt duktiga ;) Nu börjar någon konstig film på fyran och jag vet inte vad jag ska hitta på.. Jolin ligger och kollar på shall we dance som säkert är skitbra! jävla röv är hon.
Nu ringde houshang så sitter och snackar med honom just nu, och det är alltid lika trevligt :D
2010-10-02 @ 21:10:29 Göteborg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0