godmorgon

Godmorgon allihopa, haft en bra natt? Det har iaf jag! Jag sitter hos Amanda och har nyss duschat. Superskönt var  det! Nu känner jag mig superfräsch och redo att dra till skolan.. Eller nej.. Jag måste platta håret först. Iaf så ligger Amanda däckad i sin säng medans jag sitter här på helspänn och är superpigg! Vi har en ganska slapp dag i skolan idag, börjar åtta, har tre lektioner(spanska,svenska,idrott), sen slutar vi tolv, så det är gött! Nu ska jag käka frukost. Bloggare senare om vad jag har gjort.
Ha en bra dag allihopa! PUSS
2010-10-06 @ 06:52:39 Göteborg Permalink


Kommentarer
Postat av: amandaaaaaaaaa

ååååååh va fint :D

2010-10-06 @ 07:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0