älskade måndag

Måndag idag igen. Veckorna går så sjukt snabbt! Hinner knappt med. Redovisade iaf om göteborgsoperan i skolan idag, känndes super! Vann även priser då några andra som redovisade hade frågor och då gissade jag närmast så jag fick fina hudvårdsprodukter från NK. :)
Vi fick sluta tidigare eftersom alla blev klara med redovisningen så det var gött. Jag och Amanda drog och träffade Sophia och Cassandra en snabbis, vi satt och myste vid vattnet på kungsportsplatsen, skitmysigt ;) Drog hem, handlade lite potatis, mjölk och brunsås för idag blir det pannbiff, potatis och brunsås :D
träffade min spanskalärare Ulla när jag kom ut från butiken. Hon var jätteglad att se mig och sa att hon saknade mig och att det skulle bli kul att komma tillbaka efter att ha varit sjuk så länge.. Haha gullig lärare detdär!
en vacker man vi hittade i biblioteket.
mina snyggingar!
söta sophia som visar upp mina priser :)
happt feeeet
såå  mysigt!
2010-10-11 @ 15:10:01 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0