älvdalen

Hello bloggen! Jag tror att ingen fattar hur skönt jag tycker det är att vara hemma igen!? Ingen disk att oroa sig för, ingen tvätt och ingenting! No problems liksom ;) + att det är jättekul att träffa alla man inte sett på år&dagar. Jag vaknade nyss iaf och ska strax klä på mig, sen kommer pappa och hämtar mig för vi ska äta lunch så det blir nice. Vi halv ett tiden så kommer Jill och även det ska bli kul! Vi ska hitta på massa bus hela dagen tills åtta, nie tiden för då ska Jill dra till marcus och jag ska till min snygga kusin Tina på en tedejt ;) Det ska bli riktigt mysigt och kul att träffa henne! Imorgon ska jag och Tina på Zumba o mora så det ska bli skönt att få lite träning när man är hemma också! Aja, nu känns det som jag har skrivit en hel bok och det är ändå ingen som kommer läsa detta ;)
HOPPAS NI KOMMER PÅ LÖRDAG. PUSSSSSSSSSSSSSS








2010-11-04 @ 11:03:37 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: sophia

Hallå! VI VILL ATT DU KOMMER HEM TILL GÖTEBORG IGEN! Nuuuuuuuuuu!

2010-11-04 @ 13:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0